Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, November 28, 2013

Ye, Saya Memang Buta Fesyen...Hewhewwww


Presenting my new bag 30hinggit sajork...hihi. Hubby aku yg pilih sbb katanya aku buta fesyen. Apa design yg aku pilih sumanya hubby aku tak APPROVED!!!. Aku layankan sajork walaupun pada awal mcm x rela tapi SAYA YANG MENURUT PERINTAH gitu kekdahnya...Bila da blk umah, baru la aku tgk mcm ada sweet jugak lah beg baru aku nih..hihi...Btw, balik kmpg ni x bwk beg roda aku yg besar tu..Both parents da pesan awal2 x yah bwk blk baju byk, pakai je baju2 yg hado kt umah lagipun kali ni cuti x pjg sgt so bwk sikit sudah la khennn...hihi..Emmm korang, da lunch ke belum? Kalo blum, pi la cepat2 mamam. Kang lewat2, sakit perut pulak.

2 comments:

  1. samalah
    tpi yg pasti haku pun janji ade beh..
    ahahah
    dari aku junjung beg kain goodies anak tu..
    lagilah org umah bebel2
    ekekke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...