Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, November 7, 2013

Best Pulak BerBitstrips

Hahhhh..skrg aku da sonok berbitstrips pulak..hihi...Best ok berkomik bagai..suka ati aku je nak buat dialog hape ke...hihikkksss..so korang, da ada bitstrips x dlm hp android/tab korang?. Kalo x da cecepat install k!!!. Jom kita ceriakan wall fb kita dgn berkomik pulak..hehe...


Ok korang...bila korang jumpa Bitstrips seperti icon di bawah ni, baru korang install k. For sure korang pun confuse nanti, application bitstrips mana satu yg nak diinstall so ini aku kasi gambaran iconnya supaya korang x menghabiskan qouta tenet korang dgn install yg bukan2?.hihi...Ok la korang, selamat berBitstrips!!!...Babaiiiiii...

2 comments:

  1. ni azie ke zara ni, amboi... berbitstrips lak yea... akak tak install la, memory dah full, hahahahaha...

    ReplyDelete
  2. Zara versi gendut..bole x kak?hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...