Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 8, 2013

PROMOSI Secret Shape & D'Tox RM200 FREE POSTAGE

Hahhh..walaupun aku x selim-melim..tapi aku nak promote jugak produk melangsingkan bdan..hihi..Buat tambah duit poket aku..hikssss...Ok, mcm yg aku update kat entry semalam...inilah kwn aku yg pernah keja sama2 dulu...Umur bdk ni baru 23tahun tp da jadi Pengarah Urusan D'Zara Beauty...Kelassss kan???...Ha...tu yang dlm gmbr tu..itulah tuan empunya produk ni. Masa keja dulu, gmbr sebelum tu la dia...Skrg da kurus ok!!!. So pada yang nak slim, bole cuba produk ni..

Skrg aku buat promosi RM200 FREE POSTAGE!!!
Korang akan dapat sekotak Secret Shape utk 15hari,  sekotak Raps D'tox utk 15hari dan FREE SHACKER...
Ia ada lah dimakan dlm bentuk cecair so amatlah mudah utk meresap berbanding kalau korang guna produk yang berbentuk pil..Yang berbentuk pil ni, kalo korang x minum air byk..ia boleh merosakkan buah pinggang...
Pastu kan....korang jgn risau sebab rasanya adalah sedap bangatttt...
Yang Secret Shape tu kan..mcm korang minum air ribena tu jek rasanya...
Yang D'tox tu pulak adalah Rasberry Fiber...pekat sikit la..tapi kalo aku, aku kasi cair sikit la...means drpd 130ml je airnya..aku buh 200ml cmtu..hahha...
Ok korang..amik masa utk baca apa yang aku info pasal produk ni ye...

Secret Shape & Raps D'tox adalah gabungan formulasi terbaik dr Switzerland dan Japan...

Khasiat Secret Shape & Raps D'tox :-
- meningkatkan fungsi sistem pencernaan
- meningkatkan tahap metabolisma tubuh
- melembutkan najis, menggalakkan pergerakan usu
- menggalakkan pembiakan bakteria baik dalam usus
- mencegah dan membantu penyembuhan ulser serta keradangan pda saluran gastro-usus
- mencegah&membantu masalah sembelit dan buasir
-mengawalatur brat  badan
- mencegah masalah OBESITI
- mengurangkan risiko kanser usus besar dan payudara
- mengawalatur tahap kolestrol dan gula darah
- anti-oksidan, mencantikkan kulit&mengawetmuda

Secret Shape tu minum 30minit sebelum breakfast n D'tox tu sebelum tido...
Bagi pesakit pcos yang dinasihatkan doctor utk menjaga usus dgn baik, seharusnya cuba D'tox nih...

Pastu korang jgn risau, produk ini adalah 5Best Brand iaitu HALAL, Islamic Manufacturing Practice, Good Manufacturing Practice Product, Made In Malaysia International & Export Quality.

Harga Pasaran:-
Raps D'tox 15sachet RM115 SM/RM125 SS
Secret Shape 15sachet RM120 SM/RM130 SS

Aku bagi harga PROMOSI RM200 FREE POSTAGE SM / SS

Kepada yang berminat, meh wasap aku segera 0126346852

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...