Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 15, 2013

Menunggu Ketibaan Puteri Kecik Ini


Sekarang aku tgh menunggu ketibaan si kecik ni..Arini aku ngasuh shift petang. Esok pulak shift pagi makanya arini Nia adalah tido bersama kami hubby n wife...yippieeee...Korang nak tau x...selalunyakan, Nia tido tengah2 antara kami tapi ritu pas beberapa ari x dtg sini...bila time malam nak tido, dia punya ngamuk x kasi aku tido sebelah dia padahal dia da lelapkan mata da pun..huhu..Punya la dia gila kosa amik tmpt aku..Last2 aku tido ujung2 tilam je tau...sobsobbbb..huhu...tapikan, dlm dok ngamuk x kasi aku tido tmpt aku tu..tangan x lepas pegang jari-jemari aku...punya la perangai khennnn???hahah...Mcm2 da ini budak kicik...

Pastukan..nak cita lagi nih kat korang...bila da lama x dtg sini tu...time dia dtg tu punya mcm merajuk...x mo ckp bila aku ckp ngn dia..siap geletek2 tapi dia buat hati kering je...selalu mengekek ketawa punya geli-geleman dek geletekan aku tu..Merajuk aku hokay, punya la sedey dia x suka dtg umah aku...Sampai aku ckp "takpe la Nia x  suka dtg umah mummy...tak pe la, pegi la balik"...tapi dia cakap "nda" means takmo balik la...tapi dia still jgk diam...then aku ckp lagik "mummy ada beli 2 baju kat Nia"...sambil tunjuk baju-bajan tu kat dia...hahhhhh...baru la dilayan hokayyyyy...Nia...Nia...

Yang kat gmbr tu aku belikan baju tu la...lagi satu pun cmtu jugak tapi lain coraknya...Murah je pun RM5 sehelai beli kat tamu jek..hihi...Jadila kan buat baju basahan kat umah gitu...Nia pun suka sbb each baju tu ada patung kicik kat dada tu ha..Ada jugak dia try nak mencabut patung kicik tu tapi aku melarang dia drpd buat camtu...hihi...Japgi petang, kalo cuaca ok..bole la bwk dia main kat playground tu haaa. Aritu bwk main sampai x mo balik..last2 terpaksa dukung dia itupun tali buaian x lepas ok, siap dia paut sekali guna lengan dia lagik tu...Hover angattttt tapi kalo hubby aku keja tak la aku bwk main kat playground..malas ar..tapi arini hubby aku off...so kalo keadaan mengizinkan..bole la...hihi. Budak2 nih tak elok jugak asyik terperap kat umah, kena bwk tgk dunia luar jugak supaya minda mereka lebey terbuka gitu..hehe...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...