Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, May 6, 2014

Lagi Testimoni Miracle Slimming Coffee!!!

image

Ok..ni latest testimoni drpd customer merangkap jiran sebelah kanan rumah aku..Yang aritu adalah testimoni jiran sebelah kiri rumah aku..hamboiiiiii sgt ken..kennnn...Jiran aku ni pun beli lagik 1jar Miracle Slimming Coffee utk abg dia..Kerlasssskan???hihiii...

So kpd yg berminat nak beli coffee nih..bole roger2 aku ekk..kalo x da wasap..sms pun aku layan..Sila sms / wasap 012 6346852...Percayalah ckp aku yg korang x kan stress minum kopi nih sbb ia hanya sekadar kopi..x pahit x apa..senang je nak telan..Mcm aku ni suka derhaka..arahan minum..sekali sehari..aku minum 2x sehari sbb mcm minum kopi biasa je kekdahnya tapi korang jgn la tiru aku ekk..hihiiii..Sila ikut arahan!!!...hohooo

Bab perubahan aku..kalo bab timbang berat..kat umah aku x da penimbang so x dpt aku nak timbang. Nak kata suar longgar ke hapa..aku ni suka pakai suar ketat jek ala2 legging..ate cane nak tau longgar ke tidoook kan..hihii..Tapi aku perasan 1 baju aku tu mcm just nice je pakai..kalo x..mcm sendat pun hadooo...haha..Japgi aku tayang gmbr aku dgn baju aku tu ekk..Tak tau la aku yg perasan ke hape kennn...haha...tapi jiran2 aku da yakin dgn Miracle Slimming Coffee nih n repeat order...Alhamdulillah...

Sesiapa yg berminat, terang2 aku gtau arga..RM80 termasuk pos..Serious buyer bole sms / wasap aku 012 6346852..Tq korang..hihii..Jangan bosan dtg kt blog aku tau.asyik nak iklan je kan tuan tanah nih....hahha
^
^
^
Sila amik masa utk baca info pasal produk ye kwn2..hihiii

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

MIRACLE SLIMMING COFFEE merupakan satu lagi produk keluaran IRICH RESOURCES yang baru dilancarkan disamping produk meletop mereka PERLA COFFEE. Miracle Slimming Coffee satu-satunya minuman pelangsingan berperisa kopi yang sedap dan dijamin berkesan dalam masa 7 hari tanpa perlu berdiet sakan!!!

Menggunakan bahan-bahan yang berkualiti seperti berikut :
1) Garcinia Cambogia
Supplemen dari jenis herba yang dipasarkan sebagai agen penurunan berat badan kerana ia mengandungi kompaun bernama Hydroxycitric Acid (HA) yang membantu merawat obesiti.

Herba ini mampu :
Ø Mengawal selera makan selama beberapa jam lamanya
Ø Mendapat lebih tenaga untuk aktiviti fizikal
Ø Mengurangkan nafsu untuk makan
Ø Menaikkan kadar metabolisme dan pembakaran kalori
Ø Menurunkan berat badan dengan berkesan dan terkawal
Ø Membakar lemak badan dengan pantas
Ø Mengawal berat badan dengan mudah

Kebaikan Garcinia Cambogia:
Ø Berkesan mengurangkan berat badan
Ø Menghalang pembentukan lemak
Ø Mengurangkan kolestrol
Ø Menambahkan tenaga
Ø Merawat masalah kemurungan, susah tidur

2) L-CarnitineFungsi utama dari carnitine di dalam tubuh adalah untuk mengatur oksidasi lemak (membakar lemak). Ia bertanggungjawab untuk mengankut lemak ke tungku pembakaran lemak dlam sel tubuh, yang disebut dengan mitokondria. Lemak tidak akan bisa dioksidasi jika lemak tidak dapat mencapai mitokondria, sekeras apapun anda melakukan senaman atau melakukan diet tegar.

3) Slim Herbs diformulasikan daripada beberapa herba terpilih yang dipercayai keberkesanannya

Cara Mengamalkan :
Ø Ambil 2scoop sehari 30minit sebelum sarapan pagi
Ø Campurkan dengan secawan air suam
Ø Banyakkan minum air putih utk proses detokfikasi yang cepat

Berat / Jar: 500gram

Ramai sangat dah cuba MIRACLE SLIMMING COFFEE ni tau. Sangat-sangat best dengan minum coffee sahaja. Senang. Sehari sekali sahaja. Jimat pun jimat sangat dah ni...hihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...