Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 16, 2013

Check Mengandung Kat Umah Cara Jimat Belanja

Actually aku pun baru tau drpd kawan aku yg pnh buat cara camni..Katanya kalo da campur clorox, x da buih mcm air gas digoncang tu..makanya -ve tapi kalo naik buih jawapannya adalah +ve...Rupanya kat luar negara kebanyakan dorang check sendiri mcmtu...So pasni aku check mcmni je la...Jimat belanja...hikkkksss...Bkn la maksud aku jimat mcmana..klinik tetap klinik tp at least x yah la beli pregnancy test selalu2 sgt kan???hehe...

Kpd yang nak cuba..sila ke link nih ekk utk tau mcmana caranya...hehe
https://www.youtube.com/watch?v=QvpaeYxRy_4&feature=youtube_gdata_player

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...