Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 23, 2013

Teringin Dek Tekak


Terasa-rasa nak mamam roti celup telur makanya hapalagik...potong roti then celupkan dgn telur yang da dimixkan dgn serbuk cukup rasa n blackpaper makanya digorengkan sampai sedikit kekuningan...Alololoooo..mcm la korang x tau kan?hikkksss...tapi makesure pas da goreng tu, sejatkn la supaya minyak x bertakung...Lagi bagus kalo korang ada pan, buat ala2 grill je...Sihat sikitkan??? Tak gado minyak bagai tapi aku x da pan...sedeykan???hihih *malu sambil tutup muka..Pastu mcm terasa-rasa pulak nak apitkan roti ngn cheese then celupkan dgn telur n di grill atas pan...itu favourite salah sorang kwn aku iaitu Mama Yaya a.k.a si Loveaqsha itewwww!!! Nasib la aku mmg x da stock cheese kat umah...tapi bagus jgk..idok la bertambah kolestrol dlm tubuh badan aku nih..heheh...Ehhh, tapi cheese ada kalsium ok!!!hihi

2 comments:

  1. sedap juga sekali sekala makan simple² cenggini azie....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kak raihan..tu yg terasa nk mkn sgt...hihi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...