Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 16, 2013

AidilAdha 2014

Seperti beberapa taun yang lepas, kami beraya di Sipitang ni lagi...Ok je memana pun as long bersama dgn hubby tercintaaaaa...Mmg la sedey tak dpt beraya ngn family tp apa bole buatkn???....Emmmm..So mcmana la raya korang semlm?. Smlm aku buat Mee Rebus je tp sgt pemalas maka aku x buat pun cucur utk Mee Rebus..hihi. Alhamdulillah la walaupun buat kecil-kecilan ja tp meriah la jgk. Syukurlah makanan pun cukup...ada lebih pun x byk mana...le ar aku bekpas td pagi..hihi...Ok la..korang layankan aje gmbr2 yang hadoooo....hikkksssss...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...