Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, October 22, 2013

Bekpas Luar Umah!!!

Ohhh..arini pagi bekpas kat luar umah merasmikan meja handmade by hubby aku yang siap smlm...hihi...Semangat ko aku menggoreng nasi pagi nih..punya la beriya beno sbb excited nak merasmikan..Hoverkan aku???hikkksss....Btw, bekpas pagi ni masa hubby blk keja tadik..hubby aku beli roti canai jugak so layankan aje la padahal aku da igtkan smlm x yah beli bekpas...huhu...Emmmm, ok la jgk tapi aku x suka bebeno kuahnya tu sbb cayaq atau ceroi bak kata kami org2 utara. Dua perkataan tu sama maksud dgn cair tau!!!...Agak2 ilmu yang baik x pada org2 yang bakal berkahwin dgn kekasih hati dr belah utara tanahair???heheh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...