Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, October 31, 2013

Hotlink Plan Yang Baru Terbaik!!!

Wahhhh..terbaik la skrg simpack terbaru drpd Hotlink!!!. Actually ini bukan iklan berbayar ye korang..Apa la sgt blog aku ni khennn???hihi..Ok korang...memandangkan plan ni nampak mcm bagus n berbaloi2 so haruslah aku share info ni kpd korang suma. Ok...dgn Hotlink Plan terbaru ni..yang aku faham la kan...asal korang ada active credit means korang bole guna basic internet gitu...Haaaa...kan jimat di situ kan???...hehe...Tapi mungkin nak upload download tu limited sikit la kot da katanya basic internet kan kan kan???hihi...Tapi kalo korang yg jenis internet user yg takat nak browsing, update status fb, twitter, wasap..amatlah berbaloi2 kalo korang guna simpack terbaru nih!!!. Kalo mcm kita2 yg banyak update blog..mmg kena la guna mobile internet...Mmg idok la dpt nak guna basic internet sajorkkk. Ni pun aku guna kat tab aku ni yg 3gb RM68...atenya nak buat cane kan...katanya blogger tegar la konon2..hihikkkksss...

Ohhh..kalo korang nak tau kan...kalo korang pengguna hotlink, mmg takda masalah la nak migrate ke plan terbaru ni...cuma akan dicas RM5 gitu utk bertukar plan...Emmm..rasanya itu je la yang aku faham ttg plan terbaru nih. Kalo korang nak lebey faham, better korang gi directly ke link kat bwh nih ekk...

http://new.hotlink.com.my/content/hotlink/en/plans/free-internet.html?utm_source=Nuffnang_RON&utm_medium=LREC_300x250_Eng&utm_campaign=Q3NewHotlinkPlan

Btw, tak sabaq ok nak tunggu pkl6ptg..masa utk berbuka posa!!!hihi...

2 comments:

  1. Selamat berbuka pose Azie..dah jam 6...hehehe..btw tq info yg d kongsi

    ReplyDelete
  2. Hihi...tq kak raihan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...