Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, October 24, 2013

Love You Mr. Arrogant!!!




Fenomena drama skrg ni...Selepas Teduhan Kasih, Cinta Jannah...hihi...Btw, sgt x sbr nak tunggu sambungan mlm ni. Sian Zara!!!...huhu...Geram pulak aku ngn Mak si Irham tu...Napa la x da babak dia tergolek jatuh tangga ke hapekn?hihi...Emm..bila ckp psl cita LYMA nih...terigt status fb akak aku smlm...Anak buah aku yg baru tadika bertanya kpd akak aku...

"Mama, dulu Tokwan ke suruh Mama kawin ngn Abah"...haha..

Pastu anak buah aku siap tanya...
"Mama suka Zara ke Sherry?"...hewhewwwww...
Katanya "Tisya tak suka Sherry...Tisya suka Zara sbb dia baik"...

See...budak2 skrg ni x mcm kita dulu2kn?. Otak dorang berkembang seiring dgn perkembangan semasa..perkembangan drama jugak!!hihi. Kalo korang perasan, anak2 kecik korang yg usia 2taun pun da start bertanya..."Apa tu?"...mmg sikit2 pun soalan tu la yg dorang tanya sampai kdg naik letey nak explain benda yg sama..haha...tapi mmg bagus la utk perkembangan minda dorang. Oleh sbb tu la, mcmana pun kena monitor jgn kasi anak2 tgk drama yg menunjukkan aksi seks dan keganasan. Mcm satu contoh ni...Aku tgk la the making yg movie Bencinta tu...Kan dlm cita tu Nora Danish kena pukul ngn hubby dia...Yang aku ni bkn bole tgk cita ganas2 nih...Dok la beradoi-adoi aku jerit..Nia pun adoiii jgk, sekali part Nora Danish kena lempang sekali aku pun dilempang oleh Nia...Sabar je la aku?..huhu...

Ok la korang...aku nak tgk Janji Adam yg start jam4ptg, tv3. Best jugak tp idok la sebest LYMA tu..hihi...


2 comments:

  1. akak x tgk...takut terjebak..layan² sekali sekala je...biasa drama..tgk awal..tgh..ending...hahaha

    ReplyDelete
  2. Ala kak raihan...drama melayu x pe lagik..jgn drama indon sudah sbb kalo drama indon suka beno beratus episodnya..hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...