Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, October 21, 2013

Breakfast Arini!!!

Jam8am tadi breakfast da kami somi isteri...Aku just buat Nasi Goreng n Maggie Goreng Sedap tu!!!. Alhamdulillah, syukur la..kenyang da pun..hikkkkkssss...so korang, apa bekpas korang pagi ni??? Walau apapun makanan yg masuk dlm pewut kita, bersyukurlah sbb ada jgk makanan yang nak dimakan walaupun mungkin cuma sekeping biskut. Ok la korang, yg mana bekerja tu...makesure korang fokus ngn keja ekkk...n yang surirumah mcm aku, jgn duduk saja selagi keja umah x settle k!!!...hehe...Jumpa lagik nanti dgn entry terbaru...padahal da ke laut da nak memblogging..hahah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...