Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, October 1, 2013

Tandas Sahabatku!!!

Ya...ya...tandas da jadi sahabat aku drpd semalam..Asyik je nak terkencing....Sabar je la!..Nak kata minum air byk pun idok..huhu...Tidak kefahaman makhencik....huhu...Btw, arini hubby aku start exam undang2 bagai..selama 3hari...Mcm arini sampai ke petang examnya so aku adalah tidak memasak utk lunch. Mkn je la nasi goreng yg masih berbaki tadi pagi yg aku siapkan utk bekpas hubby sebelum pi exam. Pastu ada juga pizza semalam aku panaskan...hikkkssss...N at this time aku tgh menanti doh pizza aku mengembang...Hrp2 hasilnya terbaik la kali ni hendaknya. Aamiin....

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...