Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, October 7, 2013

Awal Pagi Da Masak Lunch

Pepagi tadik tgk air paip mengecik..hapalagikkkkk...cecepat aku masak for lunch disebabkan aku x mo stress masak bila air x dek....Makanya masak la aku Kari Ayam as requested by hubby n buat telur dadar yg aku mixkan dgn daging kisar sikit..hehe..So...our lunch is ready now!!!...At this time, aku tgh menggoggle mencarikan bilik sewa utk adik aku yg start praktikal arini. Prefer area Kerinchi sbb adik aku praktikal kat dlm bangunan Kerinchi nun...If ada antara korang yg nak sewakan bilik, sila la roger2 aku ehhh...Wassap aku 0126346852 pun bole..hikkksss....Emmm....Ok la korang, later aku update lagik k...Babai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...