Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 30, 2013

Berbuka Posa Dgn KFC

Alhamdulillah..smlm dpt aku berbuka posa dgn kfc yg baru tu...yumyum..Sedap juga sbb ada kepedasan di situ. Arini pun aku ganti posa jugak. Harap2 bertahan la aku sampai kul 6.01pm...Moga2 x da halangan berpuasa arini walaupun x sahur. Smlm kalo korang nak tau, punya la hangin naik kepala dek x bersahur tp syukurlah dpt jugak aku bertahan hingga ke akhirnya..hihiiii...Btw, smlm aku sorang je..dr siang sampai ke pagi ni..sobsobsobssss..sedey ok...Alhamdulillah la dek amalan membaca ayat qursi, aku tido dgn tenang sampai ke pagi. Hopefully mlm ni pun mcm mlm tadi juga. Aamiin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...