Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, October 31, 2013

Lagu Favourite Aku!!!


Ohhhh sukanya ati aku tidak terkira apabila da dpt lagu Gelombang nyanyian Salamiah Hassan ni!!! I like this song so much!!!. Biasa la lagu2 lama nih..mmg menyentap sanubari gitu..mmg layan abissss...Aku mmg suka lagu2 camni..pendek kata aku ni suka dgr lagu2 yang syahdu syahdan...Aku x suka lagu yang berentak disco bagai...yang pecah2 kapla tu...Semak je aku rasa. Itu aku la..kita kan individu yang bebeza2...hihi...Btw, sgt x sabar menunggu esok hari. Esok hubby aku balik drpd berkursus ok!. Semoga selamat perjalanan balik hubby aku esok. Aamiin. Tak sabar juga nak mkn takoyaki favourite aku. Dah aku pesan kat hubby aku suh beli esok..hikkkssss...

Anyway, arini aku mengganti posa..Rugi pulak rasa x ganti posa. Smlm siang aku hanya mkn roti telur jam 10lebey pagi..pastu maggie sebungkus pkl 6lebey pas aku solat Maghrib...see...rugi kan aku buka posa smlm???haha..Makanya arini haruslah aku ganti posa menghabiskan sisa2 yang belum berganti. In Sha Allah tinggal sehari lagi la posa yg aku nak gantikan. Syukurlah tadi pagi aku bersahur walaupun hanya maggie..jadi la kan???hihi...Tapi tadi aku da perap ayam berempah...yumyum...hihi..Arini mmg aku nak kena mkn nasi sbb da 3hari aku x makan nasi (tapi x kurus pun..hehe)....Bangun tadi mmg terasa berangin jugak la perut aku tapi syukurlah kejap ja..skrg ok..steady lagik ba ini!!! hihihi...Waktu Maghrib arini pkl 6ptg..da x lama da pun...hehe ...

2 comments:

  1. Azie, ade satu lagi versi, artis dia penah masuk kilauan emas yg skali dgn Kak Ros tu, ape ek name dia lupe, yg tu pun sedap juga nyanyi lagu Gelombang.....

    ReplyDelete
  2. Kak emme, kak ros la yg nyanyi lagu gelombang tu kak emme..hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...