Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, May 5, 2014

Hubby Yang Mengidam Secret Recipe

image

Actually sebenarnya hubby aku mengidam nak makan kek Secret Recipe je pun..x la ngidam nak mkn menu yg dlm gmbr tu pun..hihii..Yang pasti Beef Lasagna n Chicken Cordon Bleu kat Secret Recipe itu mmg x kan jadi choice lagi if mkn kat SR again..hohooo...Sentap nih kalo manager SR baca blog aku nih..hihiii

Yang best tu kan...elok je food yg diorder sampai..baby aku yak la pulak so menuju la aku dan baby aku ke toilet jawabnya..hihiii..Gini la kalo da ada anak kan korang..hihiiii..tapi aku ok je sbb biasa da bergelumang dgn anak2 kecik nih...Dulu2 dok usung anak2 asuhan, skrg merasa la pulak usung anak sendiri...tapi mmg mencabarlah bila da ada anak nih tambah2 aku mmg 24jam ngadap anak kan...Sampaikan anak aku pun walau baru 3bulan..da pandai kalo babah dia ada kat umah..nak manja2 ngn babah dia sesajorkkk..Bosan agaknya ngadap muka mummy je..hihiii...

Ok la korang..later aku story lagik ekkk. Ni je kot cita yg ada disebalik gmbr....hihiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...