Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, May 6, 2014

Perfume Gred AAA Dengan Harga Murah

image

Ok korang..aku ada jual perfume GRED AAA iaitu sama mcm yg ori dgn harga murah..RM60 termasuk pos...Tahan 8jam tau korang...Macam2 brand ada...kejap aku listed kan...heheh

Lancome hypnose/miracle
Dkny
Chanel chance
Elizabeth ardon
Dunhill men
Coach
Britney spears
Gucci guilty
Dolce&gabanna
Pacco rabbane men/women
Versace
Escada
Hugo
Ralph Lauren
Chloe

Hahhh..in case ada yg x da dlm list aku ni..korang just name it je..hihiioo

For serious buyer only..sila sms / wasap aku 012 6346852..Aku make it clear...arga adalah RM60 termasuk pos...Jom la grab korang selagi stock masih ada.hihiiii...Manatau kot nak adiah kat sesapa kan..le la adiahkan perfume nih...hohoooo

Sila jgn malu..jgn segan kpd serious buyer..hekhokhekhok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...