Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, May 6, 2014

Anak...Kaulah Segalanya Buat Mummy Babah

image

Di usia 3bulan ni sbg baby yg dilahirkan pramatang dgn berat hanya 1.7kg

- Da pandai bermanja-manjaan terlampau..
Example..wahhhh..siap example kan..nenada angatttt ok..hihii...
Kalo babahnya ada kat umah, amboiiiii..babah je la di hatinya...Nangis kalo nampak babah..selagi babahnya x angkat..nangis je la..hohooo

- Kalo nangis..da pandai sebut mummy tapi bunyi cam..."meeeee..miiiiii"
Haaa..kalo ini mcm kalu..babah pujuk pun x mo..bila da sebut meeeee...miiiiii tu makanya mummy la dihatinya..hahha. Terasa diriku begitu berharga..chewahhhh...Mcm iklan la pulak kan..hekhokhekhokkkk

- Tulangtemulang mmg kuat sgt
Hahhhh..yg ni mmg drpd umur sebulan da kuat...kepala siap steady boley angkat...Ritu followup dgn doc pakar pediatrik..doc pun sgt terkezut dgn pencapaiannya itu...Kalo pegang tangan baby aku, haaa..mcm nak bangun tu gayanya da..Perasan sgt kan mcm la da besar baby aku tu..haha

Apalagik ekkkk..emmm..actually normal la mcm kebanyakan baby pun...hihii..Doc pakar kata perkembangan bagus..carta berat pun bagus as a premature baby..Syukur Alhamdulillah ♥♡♥♡

" Semoga ALLAH memberikan kesihatan yg baik kpd anak aku supaya anak aku dapat membesar dgn sempurna hendaknya...Menjadi anak yg solehah, berguna kepada agama, bangsa dan negara
Aamiin Aamiin Aamiin Yarabbal Alamin "

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...