Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, May 2, 2014

Bermalam Di Kota Kinabalu

image

image

Isnin ritu..baby aku ada followup di Sepital Likas kat KK. Kebetulan hubby aku off so bermalam la kami di KK nun. Bkn apa, so tired ma travel from KK ke Sipitang pegi balik...makanya for this time..bermalam la kami di Hotel Deelaton, Asia City, Kk berdepan dgn CentrePoint pusat belibelah tu..hihii..RM100 semalam utk bilik yang kami check in..Nak kata cantik sgt hotel tu..idokla kan..tapi besar n selesa gitu....hohooo..

Masa kami sampai KK dlm kul 9lebey pagi..trus gi checkin dulu...Appoinment ngn doc adalah pada pukul 1130pagi so sempat la restkan badan plus hubby aku mandikan baby sbb kami gerak awal dr Sipitang so terlalu pagi sgt utk aku mandikan baby..sekadar aku lap2kan je baby before kami gerak ke KK...hihiii...

Ok la..later aku story lagi kalo berkesempatan ye korang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...