Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, May 5, 2014

Berjumpa Dengan Kawan Lama

image

Ok korang..pas anak n babahnya menidurkan diri....pas Maghrib berlabuh pergi..siap2 la kami mengeluarkan diri menuju ke shopping complex yg bernama CentrePoint...hoho..Seberang jalan je ngn hotel makanya cross the road dgn berjalan kaki sajork...Anak dok tido dlm stroller diam2. Ohhh, kalo korang yang x tau lagi...stroller nih aku siap import dr Semenanjung memandangkan aku x jumpa kat KK stroller yg kami somi isteri nak ni..hihii...Bertabah hati ok ritu nunggu stroller sampai memandangkan pos biasa je...hoho..Nak poslaju amat lah mahaiiii makanya membatalkan sajorkkk la hasrat hati itu..kihkihkihhhhh

Ok ok..sambung cita pulak...Memandangkan ada kawan lama nak jumpa aku di situ makanya ok je aku kan..hubby aku layan jerrrr..hihiii...Kawan aku nih dulu belajar satu kolej masa taun 2001-2003..Skrg da 2014...Uiiiii lama baru jumpa ok!!!. Last jumpa pun masa konvo tapi aku igt2 lupa ada x jumpa masa konvo..hihiii..sbb x la rapat sgt pun dgn kawan aku nih..ihihi

Pas jumpa tu...sembang2 x la lama sgt..Ada la kot dlm 30minit gitu..kami pun beransur pulang sbb actually kami nak makan Secret Recipe..hihii..Masa jumpa kawan aku tu kat kehepsi so haruslah angkat kaki awal cikit plus kawan aku tu pun tgh dok menunggu boyprennnnn mai...Org bercinta kan so x haruslah aku mengganggu ketenteraman dorang itu..hihiii

Emmm, enough kot cita pasal nih..hihii..Btw, kawan aku siap bagi adiah utk baby aku..hihii..Alhamdulillah la cayang..rezeki baby mummy la tewwww..hikkssss..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...