Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, May 6, 2014

Iolls Pun Tgh Amalkan Miracle Slimming Coffee

image

Ok..ini la gmbr aku..yg aku maksudkan dlm entry sblm nih..hohooo..Aku tau la aku x nampak kurus pun tapi perubahan yg aku rasa..baju aku nih x sendat sgt da mcm sblm nih..just nice di mata aku la..di mata korang aku x tau la..haha..Perut pun x berlapis2 sgt da skrg..hihii...tapi mmg aku ni kurang disiplin cikit..makan hentam je..x da pantang2...Terukkan aku???...Tapi aku banyak kentut *eee malunya..hahah..normal la kan pastu aku kuat berpeluh..kalo bawah breast mmg slalu je basah berpeluh skrg ni..Apakah lemak aku banyak di breast???. Aku pun x tau..hohohooo..tapi ramai je ckp yg breast aku yg buat aku nampak gemuk..Jiran aku bdk sekolah yg turun 5kg minum kopi nih cakap.."kakkkk..ko tu berat tetek je kak"..Da tetek aku pulak yg menjadi mangsa..hukhukkk...*sorry kalo ada antara korang yg x suka aku ckp open2 camnih...hahaha

Ok la..x mo la ckp lelebey...aku pun x mo paksa tau..kalo korang rasa nak try, bole je sms / wasap aku 012 6346852..Sbnrnya nak berdiet nih, perlu ada disiplin n aku bukanlah pakar diet pun utk nasihat lelebey..Aku cuma promote sbb customer aku a.k.a jiran2 aku telah berpuas hati dgn kopi nih..so sharing is caring kan...Jangan la ckp2 blkg pulak mentang2 aku x kurus kan..kan...hukhukhukkk..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...