Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, May 6, 2014

Cycst Kat Brain Baby Aku

image

Sbnrnya..bab doc suspect baby aku ada cycst kat brain tu..drpd masa kat ward ritu da tau. Actually masa kat ward NICU..doc ckp sumanya ok..x da apa2 masalah pun kat baby aku...Bila baby aku da stabil, doc pindahkan ke ward biasa sementara nak tunggu berat baby aku 1.8kg baru bole discharge kuar ward..

Masa kat ward biasa..ari2 pun aku dgr doc pelatih explain kat doc pakar yg visit ward setiap pagi pasal cycst kat brain..Aku pun cam blur2..cam dlm hati..aku salah dgr ke ni kan..Almaklumlah doc kan speaking london sesama dorang..hohooo..sampai la the day before discharge tu aku tergerak ati nak tanya..baru la doc nak cita..Boley camtu???..Cam terkilan jugak aku part tu..Mcm anak aku dianaktirikan pulak kan..huhuuu

N the reason why last week kena followup baby kat Sepital di Kota Kinabalu padahal kat Sipitang ni hospital sebelah umah je pun...hahah..For info, kat Sipitang x da doc pakar so kena la gi ke KK nun utk follow up..
Last week tu kira 1st review la psl cycst baby aku..n pasni setiap 4bulan mmg kena ke sana utk followup baby aku...

Mmg since aku tau psl cycst tu...x pernah satu hari pun aku x risau pasal baby aku tapi hanya mampu berdoa kpd Allah moga2 cycst tu ilang dgn sendirinya..n pas da jumpa doc pakar ritu..terasa lega sikit hati ni bila doc kata its normal utk baby terutama baby pramatang mcm baby aku..In Shaa Allah akan hilang dgn sendirinya cycst tu tp setiap 4bulan mcmanapun kena dtg utk followup baby aku coz doc nak tgk perkembangan anak aku dr masa ke semasa...

Macam aku update kat entry sebelum nih..doc kata perkembangan baby aku bagus..carta berat pun bagus..Alhamdulillah..Korang tlg doakan ye moga2 cycst tu ilang ngn sendirinya..atau pun tlg doakan moga2 doc ritu tersilap ke hapekan..haha...Boley cmtu???hihii..Sempat lagikan aku buat lawak..hohooo...Menyedapkan hati namanya nih...hukhukhukkk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...