Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 4, 2013

Aku Dan Shawl Murahku...Hihi

Ok...kesinambungan drpd entry Sabtu lepas bersamaan dgn Deepavali, ini aku kasi tayang 2helai shawl baru aku ngn satu purple ninja..hihi...Macam comei je...macam comei je...macam suweet je...haha..Tak abis2 kan???...Ok..enough merapu-meraban!!!. Btw, shawl aku beli yang murah2 je korang...yang ada bunga2 ni RM15 tapi kalo kat KL baru RM10...Tak sempat aku nak memborong balik kampung ritu..huhu...Yang shawl plain kat bwh tu RM8 sajork n ninja silang tu RM11 aje...Aku nih kalo membeli, idok la beli yg mahal2...Beli yang murah2 aje ngikut kemampuan...Murah x semestinya x ok khennn???hikkkksss...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...