Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, November 6, 2013

Ingin Cantik&Sihat Dgn D'Zara Beauty???


Actually kalo korang nak tau...Pemilik D'Zara Beauty ni muda lagik orgnya. Pernah keja sama2 ngn aku dulu. Now, da setahun company nya. Bangga pulak aku ngn budak sorang ni ok...Ok la korang, if ada antara korang yang nak buang toxic dlm bdn, nak kuruskan badan..pendek kata utk kesihatan luaran dan dalaman...bole wasap aku 0126346852...N kalo korang nak tau jugak, kwn aku nih dulu menghilangkan 20kg beratnya dlm tempoh 2bulan. Kira da terbukti berkesan, barulah kawan aku keluarkan di pasaran. 

Antara produk D'Zara Beauty :
- Secret Shape (Blackcurrant Flavour)
- Raps D'tox (Raspberry Flavour Fiber)
-7Top Secret Stemcell
- D'veira

Terus-terang aku kata kat korang, produk ni mmg mahal sikit tapi In Sha Allah baik utk kesihatan korang. Aku skrg tgh try ambik Raps D'tox utk membuang toxic dlm badan. Kata kawan aku, Alhamdulillah ada customer yang berjaya hamil lepas amalkan D'tox ni...semestinya dgn izin drpd Allah swt juga la ye. Produk yg D'Veira tu pulak bukan saja sesuai utk org dewasa malah disarankan untuk kanak-kanak yang berumur 10tahun ke atas kerana bagus utk tumbesaran kanak-kanak. D'Veira tu mengandungi Vitamin A, C dan E pastu kalo ibu mengandung atau dalam pantang memang disarankan la sbb ada campuran gamat yang dapat memulihkan sistem peranakan, meningkatkan metabolisme badan dan menguatkan tenaga batin.

Ok la korang, if berminat..sila wasap aku ke 0126346852....Tq korang!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...