Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 4, 2013

Aku Dan ABC!!!


Lately nih..sikit2 ABC...minggu lepas je, da beberapa kali aku tak abis2 ngn ABC..tapi susah betul la nak dpt yang mmg terbaik...huhu...Ada sekali tu aku suh hubby aku tapaukan bwk balik rumah..korang tau bahannya apa je???...Tembikai susu yg dipotong kasar. Sedeyyyy. Kalo istilah org lama2 dulu katanya ibarat mcm nak bagi kambing mkn gitu cara potongnya tu...huhu...Btw, kalo kat sini...ABC kebanyakan dorang akan tabur serbuk nestum kat atasnya tapi me dont like sgt tapi telan je la kan!!!hihi...Kalo kita kat Semenanjung, kebanyakannya akan tabur kacang tumbuk...Itu mmg favourite aku...Kalo area kampung aku, org selalu sebut ais kacang...Yumyummmmm sedapnya!!!...Telan ayaq liuq cikit..hikkkssss...Tapi biasa la kan...itula namanya kelainan di setiap negeri. Dilayannnnnzzzz!!!...hehe

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...