Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, November 10, 2013

Bunga Raya Ku Yang Mekar


See..sgt mekar dan cantikkan bunga raya aku nih???...Actually, hubby aku yg rajin berkebun nih...hihi...Tapi bila hasil gebabooommm, aku la yg plg happy ok!!!hikkkkssss. Bunga raya nih jenis lain cikit, bkn yg mcm bunga raya biasa tu. Tgk daunnya pun da lain rupa drpd daun bunga raya yg biasa tu khennnnn..hihi...Hubby aku siap lilitkan di tiang garaj...In Shaa Allah tak lama nanti, menjadi pintu gerbang la. Sgt tak sabar!!! See, sgt terserlah kan kehoveran aku?...tapi berhrp bila kami blk kmpg nanti, blk sini semula...masih elok lagi la bunga kami nih. Namo la cam blk kmpg ritu, blk sini je abis mati pokok cili padi kami..huuhuuuuu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...