Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 25, 2013

Daripada TakDa Baiklah Ada


Alhamdulillah..ada la rezeki sikit2 arini. Walaupun x berdesup2 order yg masuk tapi aku tetap bersyukur dgn rezeki yang Allah bagi kat aku.

So anyone kalo ada yg nak beli set ni, bole roger2 aku k. Arga 1set RM25 n kalo nak promosi 7set RM100 FREE POSTAGE tu, still bole roger2 aku sampai 30/11. Btw, sempena ari gaji bagi gomen staff..korang jgn lupa settlekan utang2 yang ada dulu pastu simpan utk saving sikit, baru bole enjoy sakan k...bagi mengelakkan bank mengejar anda...hihikkkkssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...