Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 25, 2013

Kek Coklat Cheese Meleleh Konon..Hihi


Siap da kek coklat cheese meleleh aku...Resepi daripada blog kak ena...Tq kak ena sbb melayan wasap aku..hihi..Walaupun x awesome mcm kak ena punya tapi jadila kan asal tercapai hasrat dek tekak yg mengidam memanjang nih...haha..Btw, syukurla sebab ada customer da booking utk esok hari. Alhamdulillah..at least terubat jugak kesedihan aku dek tertunggu2 regular customer yang order sabun tapi diam je tanpa update payment. Emmm..x pe la...bukan rezeki aku...Inilah asam garam bila meniaga. Chill..chillll...Ok la korang, selamat malam n Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...