Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 1, 2013

Takoyaki My Love

Hamboihhhh..bunyi mcm sedang hangat bercinta pulekkkkssss kan???..hahha..Btw, arini dpt jugak makan takoyaki yg diidamkan..haha..Aku ni mmg asyik la mengidam saja. Masih lum peknan lagi tapi korang tlg doakan aku ekk!!!hihi...Ohhh..ckp pasal lum peknan nih, nampaknya ujung bln12 ni genap la 6taun perkahwinan aku dan hubby. Hrp2 dpt la aku bagi hadiah yg plg bermakna masa anniversary nanti. Moga2 ketidakdatangan peod aku selama 3bulan ni akan memberikan berita yg paling gembira dlm hidup kami. Ikutkan kalo org yang peod regular, mmg sah la peknan tapi bagi yg peod tingtong mcm aku nih..mmg sgt susah utk dimengertikan gitu..Nak pi klinik mmg ntahla.,,x da hati nak pi. Aku berserah padaMu Ya Allah ♥♡♥♡♥


See..ada terliur x???. Sila dapatkan di pasaran segera. Japan Boat Takoyaki..sila bagi aku royalti kerana membantu mempromosi lantas pasti ada jugak yg terliur menengok gmbr takoyaki aku nih..hikkkkssss...Ko hingat ko artis terhot di Malaysia???hahahha...

Btw, da tgl satu pek je takoyaki aku...Sayang nak mkn ok!!!hihih...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...