Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 18, 2013

BerGulsan Pulak Aku


Gmbr nih aku culikkkksss drpd fb akak aku sbb aku mls nak amik gmbr gulsan yg aku punye..hihi...For info, da beberapa ari aku bergulsan pulak dlm usaha aku berTTC iaitu trying to conceive. Murah je produk dr Turki x silap aku. RM19 sebotol kat Sabah ni, kalo kat Semenanjung baru RM15. Actually bkn utk org yg nak preggy je elok amalkan nih ye, org yg x mo ngandung pun elok amalkan gulsan nih sbb baik utk kesihatan, arga pun harga mampu milik gitu..hehe. Btw, hopefully ni usaha terakhir aku utk preggy n so far peod aku still x dtg2 menjelma lagik. Ohhh, 4bln da period aku merajuk ke hape entoh lahhhh...hukhuk...Arini aku still demam, hopefully ada kemanisan di sebalik demam nih, Aamiin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...