Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 11, 2013

Selamat Pagi Korang!!!


Skrg ni asyik berbitsrips sampai nak abis quota tenet tapi pedulik hape..aku layankan jugak sbb nampak mcm makin ceria pulak update fb guna benda alah ni..Kadang ada jugak tu yg request suh aku buat comic cengini...Aku layankan aje...Syok kot bila bole buat org happy ngn comic kita yg tah apa2 tu..hahha...Ok la korang...sapa nak beli Sabun Collagen Triple A dgn arga murah...aku x kisah la sikit ke byk ke...sikit pun aku bagi arga murah jugak..hahha...Le wasap aku 0126346852..Hahhh..yg nak beli Secret Shape& Raps D'tox RM200 FREE POSTAGE tu..aku masih buka promotion tu..so cpt2 ctc aku ekkk...hihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...