Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, November 13, 2013

Syukurlah Ada BE Menari2


Since 2008 aku berblogging, korang caya tak caya..baru sekali je aku pernah claim cheque nuffnang, itupun 60hinggit lebey sajorkkkk tapi syukur jugak la...Sapa nak kasikkan???..hihi...Pastu baru la aku nak merasa BE menari2 di blog aku nih..kalo tak, sedeyyyyy je aku menengoknya...Hopefully, lama cikit la BE tu menari2 kat situ...tapi kali ni aku nak kumpul banyak2 dulu...Yang 1st cheque dulu tu sbb nak merasa duit hasil berblogging kan..itu da lebey 50hinggit, aku tergedik2 claim..kihkihkih...Sian aku kan??? So kalo kesiankan aku, korang dtg la singgah sini selalu k...pastu nak bisik sikit *kalo ckp kuat2 nanti nuffnang dgr...hihi..jgn lupa tau tlg2 click iklan2 yang hadooo...hekhokhekhok....lallalaa. Tak tinggalkan comment pun x pe sbb aku sendiri pun kalo blogwalking, lebey prefer jadi silent reader...Org pemalas nak meninggalkan jejak la katakan..hihi..Itu aku tau..bkn korang..Nanti korang marah aku lak pastu x mo dtg ke blog aku da...Na mo la cmtu...Sedey aku tau nanti...hukhukhuk...*nangis guling2 tanpa henti pastu hentak2 kaki pulak...

Apapun, epy je ati ok bila tgk kenaikan BE nih mcm menengok kenaikan gaji alkisahnya..hihi...Yup, aku berblog sekadar suka2, cita merapu-meraban walaupun ada yg kata mcm syok seniri, tapi apa aku pedulikkksss kan???...Lagi satu sebab semangat nak update blog..hahhh, trustrang ko..sapa x mo duit kan adik2, abg2, kakak2, makcik, pakcik2..heheh...Nak2 aku kan surirumah terhormat..mesti la nak duit...khen khen khen???hihi...Btw, tq nuffnang sbb bagi aku kesempatan merasa syok seniri dgn BE aku nih walaupun so so je x mcm org lain punya...aku still bersyukur..Rajin je aku tjk akaun nuffnang aku skrg kat hubby sbb dulu hubby aku x percaya sgt..tapi sbb aku da pernah claim ritu tu, baru la hubby aku percaya yg dgn berblog pun boleh dpt duit..So kpd yang belum ada blog..apa kata create blog n pastu register nuffnang..x rugi pun sbb dlm diam x diam, kita mcm kumpul duit tabung gitu..hihi..Ok la korang, babaiiiii...NITE n Assalamualaikum...

2 comments:

  1. Alhamdulillah...syukur atas rezeki walau sedikit atau banyak....mudah² an Azie d murahkan rezeki yang melimpah ruah pada masa akan datang...InsyaAllah..Ameen

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...