Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 11, 2013

Ada Tak Agak2Nya???

Agak2 khennn..ada x sesiapa nak beli baju2 nih dgn arga RM80 FREE POSTAGE???...If ada yg berminat, wasap/sms 0126346852...Antara 3helai baju tu, hanya yg tribal tu je da pakai kiranya preloved la yg tribal tu tp 2x pakai je pun sbb x syok nak pakai sbb muat2 je di badan...Kang org ngata pulak kat aku..pakai tudung tapi pakaian Astaqfirullahalazim sambil geleng kepala..hihi...Yang atas belah kanan tu siap berhoodie tp x sesuai ngn aku sbb badan aku pendek..almaklumlah..pokok yg rendang gitu..hihi...Yang peplum tu pulak pun muat2 je..da mcm nangka busuk kalo aku pakai tu yg x pakai2..haha...Yang biru tu pulak, hubby aku ar..katanya ok..sekali balik rumah try..keciwa aku..Atenya..org rendang, chubby pastu nak pakai lagi belang melintang camtu..Ce la korang imagine kan...hikkkssss... so utk clearkan wardbrobe aku, harus lah aku let go baju2 nih supaya x menyemakkan wardrobe aku. Kalo yg nak bukak arga pun, le wasap/sms aku..if aku rasa reasonable price..aku akan consider kan ttg price yg korang offer..hihi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...