Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 1, 2013

Macam Cantik Je..Macam Cantik Je...Macam Comel Je!!!


Tajuk entry arini adalah terkenan dek penangan si bobo tu...Rasanya ramai jugak yang dah terkenan ngn si bobo tu kalo tgk kat fb kan???..Ada je la idea dia tu pastu da melambak pulak pengikutnya...haha..Btw, arini aku rasa happy sgt sbb hubby aku da abis kursus. Makanya menanti dgn sabar la aku yang bernama isteri nih. Actually aku x msk pun lagi nih..Malas la!!!. Lewat cikit la masak. Kang kalo aku msk awal..pastu tunggu hubby aku sampai lewat ke hapa..hangin pulak aku japgi..hihi...So korang, lunch apa nanti nih???. Kalo mkn sedap2 tu..sila2 la update blog supaya reader korang terliuq menengoknya..Kejam tak...kejam x???hikkkkssss...Salah sorang yang bakal terliuq tu, mungkin aku la tew!!! Hahah...Ok la korang...Salam Jumaat. Yang kaun ADAM tu, sila jgn buat2 uzur bila tiba time sembahyang Jumaat ye...hahha...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...