Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, November 14, 2013

Gas Abis, Rice Cooker Menjadi Mangsa


 

Arini ada customer order spagetthi..ala..11pek je tp syukurlah dpt jugak 55hinggit tapi x tolak kos la..hihi...Alhamdulillah..buat tmbh2 duit poket gitu..hehe...Korang nak tau tak..masa tgh aku masak, alamak...gas abis pulak..Da la dekat kul11pagi..customer nak kul12, kalo nak pi kedai mmg lmbt ar kan makanya cepat2 transfer dlm rice cooker. Syukur jugak la ada 2bijik rice cooker kan?..kalo x, mungkin la x sempat siap pada waktu yg dikehendaki...So korang, pernah x alami situasi mcmni. For sure pernah kan?..jangan nak tipu hokayyy..heheh...

Btw, bila msk dlm rice cooker nih...mengimbas balik kenangan masa kolej dulu. Walaupun dilarang msk dlm hostel, ada we allz kesah kan???hihi..Bukan msk maggie je..siap buat lauk sambal sardin, sayur tauge n kucai tumis...mcm2 lagi la...Even da berkahwin ni pun, kdg dlm keadaan gas abis...layan je buat sup la...masak lemak cili api...hehe..pastu kdg nak simple2, siap aku buat nasi daging la..nasi ayam ala2 claypot tu..hikkkssss. Kita yg buat dia kan..yg penting kena berfikir secara kritis gitu...pasti ada alternatif lain...Hagak2 takda duit nak beli gas...hentam je msk dlm rice cooker. Takda masalah gitu...hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...