Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, November 14, 2013

Penat Sungguh Rasanya


Hahhhh..penatnya..Ni baru aku berkesempatan nak update blog...Awal pagi tadi, pas bekpas nasi goreng...kami kuar pi kedai..pastu balik2 trus bersilat kat dapur sbb ada customer order spagetthi...Nasib x yah nak msk for lunch sbb dgn secara langsungnya, kami mkn spagetthi je for lunch...lega..lega...cuma goreng ayam je utk meratah sbb Nia suka mkn ayam goreng. Nasib Nia tu jenis mkn apa je kita mkn, mmg x byk cekadak. Lega lagik tidak terkira..kihkihkihkih...Ni Nia baru je blk n aku baru settle mengutip duit syiling aku ngn hubby yg disepahkan oleh Nia yg comei itu..*Nak kena Nia nih sambil cekak pinggang, muka garang mcm singa..hikkkkssss...Kalo korang ce bygkan, mesti korang pun takut kengkonon...hihi...Ok la korang, aku rest jap la...Tak tau napa since smlm aku mmg rasa lemah n x sihat sgt...Nak termuntah pun ada nih..huhu...tapi da 4bln x peod nih still -ve resultnya..walaubagaimanapun..korang doa2kanlah utk aku moga2 ada keajaiban n aku mengandung ye...plzzzzzz korang yg comei..yg cute...yg suweet...yg ensem...yg kacak..yg segakkkk...*sambil buat muka sedey x hengattttt...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...