Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, November 17, 2013

Mengidam Di Kala Demam


Beberapa ari lepas, hubby aku demam selsema n sampai arini pun still hubby aku demam tapi arini nampaknya mcm aku pulak yg takeover demam selsema hubby aku tu. Nampak x keintiman kami yg x hengat konon, demam pun berduet hokayyyy..hihi..tapi hubby aku demam x ngada2 mengidam nak mkn itu ini..jgn bini dia nih...ari x demam pun mengidam inikan pulak time demam khennnn..hikkkkssss...Walaubagaimanapun, guna word yg skema cikit...hihi...takat aku mengidam Ice Blended Choclate nih dgn karipap je punggggg...lalala...

Arini dgn trustrangnya aku bercoti drpd memasak. Pagi tadi hubby aku msk nasi goreng pastu tengahari kami mkn maggie. Ptg mkn karipap beli tau bukan buat..heheh...mlm hubby aku x mo mkn. Aku baru pas makan sekeping cheese dgn roti gardenia 2keping. Sekian, tima kasih...hikkkkssss. Btw, at this time...demam masih x reda lagik...da terasa panas balik bdn aku tapi pas Nia blk japgi la baru aku mkn panadol soluble itewwww...Ok la korang, selamat mlm n Assalamualaikum...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...