Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 22, 2013

Tajuk Mencari Duit Poket Pun Bole Ba Itu


PROMOSI http://aziefirdaus83.blogspot.com/2013/11/set-collagen-plus-vitamin-e-terhangat.html  telahpun berakhir walaupun belum lagik 23hb...Punya la hangat sampaikan out of stock gitu. Rugi tau korang yg meniaga...tak grab aritu promosi tu. Emmm...ok la korang...so anyone yg nak beli set CPVE nih...aku jual satu set hanya RM25 tapi x termasuk postage tau..hikkssss....

N kalo ada yang berminat nak beli Sabun Collagen Triple A dr Sabah seperti gambar di bawah, sila roger2 k. So far ramai yg berpuas hati termasuk aku sendiri. Aku jual arga RM12 sebijik x termasuk pos n  for the time being, ini je arga yg terendah yg mampu aku bagi sbb aku pun ambik dgn arga yang tinggi. In future kalo aku dpt supplier yg bole bagi aku arga murah, In Shaa Allah aku akan adjust arga tu nanti k. So korang...if berminat dgn salah satu product, sila sms/wasap aku 0126346852. Tq koranggggg..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...