Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 15, 2013

BerChicken Chop Dinner Semalam


Berchicken chop mlm smlm. Lama da teringin nk mkn tp susah bebeno nak kena dgn tekak yg hado kat Sipitang nih. Ada yg blackpaper sosnya manis la..ada yang bila kita order chicken chopnya...dia bagi nasi ngn daging msk blackpaper...ada pulak yg dlm set chicken chop tu, fries,chicken pop n sebijik telur mata kerbau..huhu...tapi smlm bila pegi kedai yg baru bukak 2weeks nih...syukurlah ok jugak tp kalo ada coleslow sekali baru ngam2 soi gitu..hehe. Btw, next time bole la mkn lagi kalo terasa teringin dek tekak..hikksss...

Sorry ye korang...aku tau entry nih pasti membuatkn korang tgh telan ayaq liuq tp x mengapa, lunch hour da dekat so tak la terlampau kejam kan aku pd korang???heheh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...