Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, November 19, 2013

Kisah Petang Tadik


Sian tadik, bosan sgt so hubby ajak gi lepak umah kwn dia tapi ondway tu aku ajak hubby pi umah jiran lama kami..kira mcm kami anggap kakak n abg kami la kat sini. Actually dulu kami berjiran masa menyewa kat umah lama gitu. Mmg baik sgt abg kakak tu. Abg tu faster kat gereja sini, x silap aku gereja SIB kat Sabah ni, abg tu la yg uruskan...entah la..aku pun x tau sgt psl ni..hihi... Walaupun berlainan agama, tak semestinya x bole mesra kan???. As long kita menghormati agama masing2, mmg x da hal lah. Pegi tadik mcmana tah bole aku ilang ingatan pulak...le pulak lupa bwk buah tangan. Last2 kami lak yg dpt buah kundur n beras kampung. Aku rasa ada kot dlm 2kg beras tu. Apapun, Alhamdulillah..rezeki jgn ditolak gitu..hehehhhh...tapi dulu2 masa berjiran kan, selalu je dpt beras kampung sbb dorang ada sawah padi kat kampung dorang. Pernah jugak dorang bagi beras bario..sedap hokayyyy beras tu, beras kampung warna merah la...hikkksss...Pastu dorang ajak mkn2 sblm kami fly 1hb nanti..best jgk tu...berbbq nanti pastu nanti aku msk kt umah aku siap2 n bwk mkn kat  umah dorang...Best..best...lagipun x sempat jumpa anak sulung dorang yg tgh cuti sem n start praktikal bln12 nanti. Ritu yg aku kat Inanam, anak dorang si Mag tu la yg teman aku tido kt hotel...hihi...Ohhh...pejam celik pejam celik..da x lama da 1hb kan???hikkkksss. Errrmmm...ok la korang..selamat malam...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...