Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, November 2, 2013

Camera360 Kau Membuatku Rasa Seperti Comei Angat *muntohhhh..haha

Hahhhhhh...punya panjang tajuk aku kan?. Nak buat camne, aku mmg hoverrrr angattttt...hikkkssss...So korang, utk nampak wajah sesuci embun pagi..sila la download application Camera360!!!...hihihi...Dulu pun aku x mo install konon2 nanti dlm gmbr je cantik..luar x cantik, last2 aku da terjatuh hati jugak. Pedulik la kan?...hahah...Ok la, sbnrnya x da apa pun nak cita arini. Korang tatap je la wajah aku yang mcm comei je..mcm comei je...mcm suweettt je...dek Camera360 itewwww!!!hehe...Btw, gmbr ni masa aku nak kuar pi kedai siang tadi...Aku pi beli cheesetart psl teringin punya psl pastu aku beli inner ninja, shawl 2helai menambahkan koleksi yang ada walaupun ada yg aku x pakai2 lagi..hehe..tapi aku x beli yg mahal2..aku beli yg murah2 sajorkkkk!!!. Nanti2 aku kasi tayang kat korang ehh...Anyway, good night n Assalamualaikum korang...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...