Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, September 1, 2013

Sakit Mata Aku Tau Serangga!!!

Malam ni..aku geram betul ngn sejenis serangga tu...ala...serangga tu bulat2 warna hitam, baunya busuk...tadi  suddenly serangga tu terbang direct pi mata aku tau!!!..hukhuk...Sabar je la...Masa tu hubby aku nak pi keja jam 7malam...hubby aku suh aku ubah keta sikit sbb hubby aku nak kuarkan motor drpd garaj...Mengejut je tau serangga tu terbang ke mata aku...terus mengerang kesakitan aku, cepat2 aku buang serangga tu n terus berlari ke toilet cuci mata...huhu...

At this time...mata tu tak la merah tapi terasa sakit kesan kaki serangga tu agaknya...but hopefully esok bangun pagi...mata aku gonna be ok mcm ari2 kebiasaan..Aamiin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...