Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, September 10, 2013

Orang2 Taiping...Jom Pekena Mee Rebus Warisan, Pasembur & Nasi Ayam Mak Aku!!!hihi






Ok...kpd kwn2 yang dok sekitar Taiping dan kawasan2 yang sewaktu dgnnya...sudi2 la singgah makan kat kedai mak aku ye. Kedai mak aku ni letaknya kat Taman Kota Jaya, Simpang iaitu x jauh nak menghala ke Kuala Sepetang. Kiranya bila da masuk taman tu kan korang..akan kelihatan kedai2 kecik berderet di kiri dan kanan jalan so kedai mak aku adalah di sebelah kanan korang. Korang akan jumpa kedai mak aku dulu sblm korang jumpa padang bola yg luas di sebelah kanan korang jgk. For info, Mak aku buka kedai pada pukul10am n tutup lewat petang gitu tapi depends jugak tu..kalo abis cpt, mungkin cepat la ttp..hihi..Baru2 niaga kan so tak la buat byk2 sgt sbb x suma org tau lagik...Utk info korang, Mee Rebus RM3, Pasembur RM3, Nasi Ayam RM4...murah je kan??? Hehe....

So korang yang dok Tepeng nun..sudi2 la ya singgah kedai kecik mak aku tu. Pastu kalo sedap, jgn lupa promote kat kwn2 n sedara-mara...ok korang??? Ohhh korang...kalo x nampak kedai mak aku tu..ce tgk2 Liza's Corner kedai kak sepupu aku tu..hahhhh...kedai mak aku sebelah je ngn kedai kak sepupu aku tu la..Gambar kat atas tu masa ptg bila kak sepupu aku da tutup kedai..tu yg nampak brtutup kemas je tu. Pastukan...kalo nak mkn Nasi Lemak Pandan kak sepupu aku, awal pagi lagik da bukak kedainya. Le la kalo nak bekpas pepagi. Errmmm...Ok la korang, jgn lupa singgah kat kedai Mak aku k!!!



Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

  1. sedapnya nasi ayam..mak hg masak nasi aym skli eh~
    okla nti rya taon depan lau hg blk aku nk mkn nsi aym mak hg..

    lm xjmp mak pak hg kan..

    ReplyDelete
  2. aar..so far 3menu ni je la zura...biz kecik2 je...takdanya kami dpt balik raya da taun depan..mau beberapa taun akan dtg puleksssss....hihi...In Sha Allah...hihi...aar..berkurun lama da..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...