Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, September 8, 2013

Nia Yang Kambang Banar

Ini budak ar, manyak manja sikarang...Kambang banar tu maksudnya ngada-ngada..hihi. Aku walaupun da dkt 4taun kat Sabah ni tapi aku x bole pick-up lagi loghat percakapan org-org Sabah..Bukan aku x mau belajar tau tapi maybe da benak sgt kot..hikkksss...Ok la korang, saja2 je aku testing update memalam nih via bloggeroid..via blogger kt tab pun aku try tp mcm complicated cikit la..huhu..tp aku x kan menyerah gitu2 je. Aku akan cari medium yg mudah utk aku update blog via tab aku nih!!!




posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Hihihi..kambang banar c mia atu bah :p

    ReplyDelete
  2. ya kak ira..hihi..org brunei sebut mcmtu kan?

    ReplyDelete
  3. a'ah lebih kurang cam sama tp bila ckp ngan org kat sana..dorang tak fhm..mushkil disitu..hahaha..

    ReplyDelete
  4. mungkin bangsa lain kot kak tu yg x fhm tu kot, kalo kedayan brunei maybe la fhm kot.hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...