Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, September 26, 2013

Nak Jual Kerabu Mangga Konon!!!

Aku actually baru lepas hiris mangga. Arini nak buat kerabu mangga. Kalo ada yg nak beli, aku layan jek...hahah...Ada kwn kata kt aku...sumanya nak dijual!..huhu...Aku rasa x salah pun kan?. As long benda yg x salah di sisi agama dan undang2....aku buat jek asal mendtgkn duit. Aku x kisah sgt pun apa org nak kata. Yang penting aku dpt duit....heheh...Ok la, aku nak siapkn keja aku ni sblm aku start tugas aku sbg babysitter jam 2ptg nanti. Babai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...