Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 2, 2013

Memancing Udang Je Kejanya

Kalo korang follow blog aku dulu, kini dan selamanya kan..mesti tau hobi kami laki bini adalah memancing. Ketara sgt sejak pindah dok Sipitang ni la memandangkan kureng entertainment kat sini spt cinema bagai...Ohhh ye, aku ngn hubby aku adalah kaki wayang dulu2 sblm kawin dan selepas kawin. Ermm...Ok la korang, aku sbnrnya saja je nak test update via samsung hubby aku sbb aku tgh mengendeng suh hubby belikan aku samsung jugak..heheh..Nyampah da kot dgn BB aku yg suka buat hal itewww!!!huhu...

4 comments:

  1. Replies
    1. Udang galah leez..orang sini panggil sepit biru..heh

      Delete
  2. wooooowwww besarnye udang galah tu kak....!!!!!!!!! bestnyeeeee....huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bestkan eamy?nanti dtg la sni,kita g mancing udang.hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...