Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 2, 2013

Berhasil Ke Tidokkkkk???


Da banyak ari aku minum Madu+perahan limau...x tau la berhasil ke tidokkkk aku nak selim-melim cikit..hehe

Aku bukan la nak angat2 tahi ayam tau korang. Macam ritu yeye aku beli jamu sekali jamu tu mcm x serasi ngn aku la pulak...Emmm..bila aku mkn jamu tu aku jadi muntah2 ngalahkan org ngandung pulak...Sabar je la...

So aku try cara ni la pulak manatau kot2 berhasil kan???...Sekali-sekala aku ada la pi Jogjakarta jogging gak..Tapi petang ni x pi sbb ujan la pulak tadi...Igt esok pagi atau petang nak pi kalo x da aral melintang gitu...heheh...

Tgk je la hasilnya nanti tapi aku x berharap pun aku menjadi seperti Rozita Che Wan cuma dapat susut sikit pun jadi la kan??? hikkkkkkkkkkksss....Tapi yg sebelah ni bukan gmbr terbaru tau korang. Ini gmbr masa sebelum aku balik Taiping 3/8/2013...hihi...Actually aku pun musykil napa bdn aku mcm dipam-pam gitu padahal aku x over mkn pun masa raya...Seriusly tauuuu...aku x tipu!!!... huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...