Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 9, 2013

Bloggerdroid Yang Paling Mudah



Ohhh...aku da download Blogger, Bloggeroid n the latest one adalah Bloggerdroid nih so as conclusionnya...Bloggerdroid ni adalah yg the best way, simple jek..Gambar pun kalo nak rotate bagai, x da masalah. Just click kat gmbr yang kita da attachkan n bole click rotate trus. So korang yang guna tab..le blog dgn mudah dgn menggunakan bloggerdroid nih k!!! So far aku puas ati la ngn application blog nih cuma aku suka kalo le adjust all the paragraph to be in justified!!! Tapi x pe la, as long aku bole berblog in easy way..just nice gitu kan??? hikkksss...
                                                                                                                                                                                                                                         Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...