Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 6, 2013

Dalam Hati Ada Munge2!!!

Wahhh..berbunga2 hati aku bila ada reader yang suka ngn blog aku walaupun aku sedar apa la sgt blog aku nih kan???...hehe...At least x sia2 la masa sekolah menengah dulu aku ada amik Kesusasteraan Melayu ok!!!... Ada kena-mengena ke?hihi..

Ehhh...sapa cakap x da kena-mengena? Adalah!!! Bukan sng tau nak mengarang bagai nih...Mmg kalo x da idea nak mengarang...mmg nan hado la blog berupdate...huhu...Bila mood n idea tu ke laut...makanya akan bersawanglah sesebuah blog itewww!!!Believe me tapi cuba kalo mood tu meluak2..melonjak2 keriangan...hamboiiiii....reader pun cam nak muntah ijo kot membaca post2 yang tak henti2 itu..hihihhhh...

Btw...syukur Alhamdulillah...walaupun blog aku hanyalah blog picisan je tapi syukurlah aku ada reader yang setia. Tq Kak Raihan ;p... n kpd suma reader blog aku yang lain...tq ehh korang sbb sudi singgah ke blog aku walaupun korang x comment an be as a silent reader only...aku tetap appreciate korang sbb aku pun lebey prefer jadik silent reader ke blog kwn2 lain sbb aku adalah pemalas nak mengomen...Kadang tu nak mengomen pun terasa malu..bole???hahah....Sengal kan aku???hiksssss...

Btw, hari2 pun aku try nak improvekan cara penulisan aku dlm blog supaya x nampak kaku..supaya korang tergelak ngn kata2 aku yg mungkin merapu..kalo x gelak pun...mungkin korang tersengih2 mcm kambing..itu cita2 aku..wahhhhhhhh...cita2 la sgt khennnnn???hihih.... Emm ok la korang...ni da perenggan ke 4 tau so aku rasa amatlah perlu aku stop di sini sebelum aku seniri pun nak muntah  dgn bebelan aku yg panjang nih...hahah...

Ohhh jap korang...masuk perenggan ke5 consider yg last ar utk post nih..aku x mo bebel2 cuma aku hrp korang sudi2 la jenguk ke blog Kak Raihan ye...Setau aku Kak Raihan baru start berblogging so apakata kita suma support Kak Raihan utk berblogging...Semoga dunia blogging kita akan lebey ceriaaaaaaaa gituuuuuuuuu dgn bertambahnya blogger!!!...Chayokkkkkk..chayokkkkkk.....

2 comments:

  1. happy blogging dear..akak pun suka dengan blog purple nie..nice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak..ye ke kak?ohhh,trasa diriku bgitu brharga!!!hehe.Bila azie on lappy nanti,azie add blog akak kt bloglist azie ehh..hihi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...